Nyttige veiledninger


Se flere veiledninger...
FAQ

Hvordan åpner/stenger jeg en spesifikk dag i timeplanen?

Dersom du ser ukesvisning i timpelanen kan du trykke på ønsket dato i timeplanen og deretter velge hvilke tider som skal være tilgjengelige. Dersom du ser dagsvisning (kun 1 dag om gangen) så trykker du på navnet ditt på toppen.

Feil på kasseoppgjøret? Differense på debet eller kredit?

Dersom du har en diff på debet-kolonnen så betyr det vanligvis at du har registrert for mye solgt i forhold til hva du faktisk har fått inn. Diff på kredit-kolonnen blir da det motsatte.

Hvordan endrer jeg utløpsdato på et gavekort?

Dette gjør du på Betalinger -> Gavekort -> Utløpte gavekort. Legg inn ny utløpsdato og trykk på knappen "Oppdater utløpsdato".

Hvorfor synes ikke ledige tider på min Online Booking-side?

Sjekk at ukene er publisert for kundene på Verktøy -> Bemanning -> Bemannede uker. Publiserte uker har en hake på venstre side.

Hvordan ser jeg hvor mange SMS jeg har igjen?

Ring oss, eller send mail så får du oppdatert SMS-saldo

Hvor åpner jeg opp flere uker i timeplanen?

Verktøy -> Bemanning -> Bemannede uker.
Se også video på dette